loading...
شعر و داستان شهر قائمیه
رامین حسنی-a-one- بازدید : 20 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

شب میرسد ز راه و تو را میکند طلب

از ان ستیغ شوکت ویرانه اش پلنگ

در کام دره میرود این خال دار عشق

از ماه میرسد به سیاهی سقوط سنگ

 

ای ماه از ورای شب تیره ی زمین

بر ما بتاب از نفست روشنی ببار

بر ما که قرن هاست فسیلیم و بی جهت

هی غلت میزنیم در این تنگی مزار

 

ما راه میرویم نفس میکشیم و بعد

لبخند میزنیم بر این ایه های تلخ

هی قد میکشیم از انبوه رنج ها

قد میکشیم ساده در این سایه های تلخ

 

قد میکشم به کوری چشمان گرگ ها

این گرگ ها که بر تن من پوزه میکشند

مسموم میشوند از عصیان شعر من

این گرگ ها که مرگ مرا زوزه میکشند

 

قد میکشم چو پیچکی از شاخه ی درخت

سر میکشم به ان غایت کبود

در جنگلی که مرا زنده به گورم نمو ده اند

از من هزار مرتبه بر ریشه ها درود!!!

 

من ریشه میدوانم از این لحظه تا ابد

من ری شه میدوانم و فریاد میشوم

دنیا پر از صدای من است و من از صدا

پر میشوم و دوباره ازاد میشوم

 

ازاد می شوم من و ازاد میشوی

اباد میکنیم درختان مرده را

قد میکشیم ساده سر سبز میکنیم

ویرانه های جنگل از یاد برده را

همیلا محمدی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ از آن تمامی هنر دوستان است هرچه دل تنگت می خواهد بگو a-one
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 2,296