loading...
شعر و داستان شهر قائمیه
رامین حسنی-a-one- بازدید : 9 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

سلام.وقت بخیر.از همه ی دوستان عذر می خوام بابت این پست اما من حقیر و وادار به نوشتن این مطلب کردن،من خبرنگاری می کنم،روزنامه نگاری می کنم،شعر میگم،داستان می نویسم،عکاسی و ساخت وبلاگ هم انجام می دادم و متعلق به هیچ گروه و جبهه ای نیستم و فقط برای دل خودم کار می کنم و به فکر پیشرفت شهر و اصلا کشورم هستم و کاری به سیاست در حال حاظر ندارم و اگر چیزی میگم اسمش درداجتماعی نه حرف های سیاسی.

لطفا دردسرساز نشوید.

به پیشرفت شهر و افراد و پیشینه ی آنان لطمه وارد نکنید.

من کارم و در چارچوب قانون و نظام انجام میدم و از هیچکس ترسی ندارم.

باتشکر

رامین حسنی

برچسب ها رامین حسنی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/02/19 و 9:52 دقیقه ارسال شده است

ایول
دمت گرم

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/02/19 و 9:52 دقیقه ارسال شده است

شما کار خودتون و انجام بدید
کسی نمی تونه غلطی کنه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ از آن تمامی هنر دوستان است هرچه دل تنگت می خواهد بگو a-one
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 2,292