loading...
شعر و داستان شهر قائمیه
رامین حسنی-a-one- بازدید : 16 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

با تکه ی ابری بپوشان آسمانم را

تا هیچکس دیگر نفهمد درد نانم را

من گفته بودم دوستت دارم ولی گاهی

تهدید می کردی که می بویی دهانم را

تنها دو چشمت بیقرارم کرده اند آری

دریا گرفته بیخود از من این و آنم را

بر بام این دنیا خدا خیلی غریبم من

دارم به سمتت می گذارم نردبانم را

درمانده بودی دیگر از آرش پرستی ها

اصلا نبايد می پرستیدی کمانم را

گفتی زبان بچه ها را خوب می فهمی

توفیق اجباری شکسته کودکانم را

شاعر به رسم گفتنی ها می رود اما

باید بفهمی خوب من زخم زبانم را

مسعود هوشمندی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ از آن تمامی هنر دوستان است هرچه دل تنگت می خواهد بگو a-one
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 2,301